.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکيد استاندار گيلان بر فعاليت بيشتر روابط عمومي ها

استاندارگيلان بر فعاليت بيشتر مديران روابط عمومي هاي استان و تعامل و ارتباط آنان با رسانه هاي خبري تاکيد کرد.

"روح الله قهرماني چابک" روز شنبه در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومي در نشست با جمعي از مديران روابط عمومي هاي استان، افزود: در عصر ارتباطات و اطلاع رساني، آگاهي بخش و اطلاع رساني به مردم از اهميت بالايي برخوردار است.
وي گفت: اين وظيفه خطير در دولت و دستگاههاي اجرايي به عهده روابط عمومي ها است و مديران اين بخش بايد تلاش وافري در اطلاع رساني و ارايه آخرين اخبار و رويدادهاي مربوط به دستگاه خود داشته باشند.
وي با مهم دانستن نقش و جايگاه روابط عمومي ها، معتقد است منزلت و جايگاه مديران روابط عمومي ها بيشتر از خود مديران دستگاه هاي اجرايي است چرا که با اطلاع رساني شفاف و به موقع مي توانند به اطمينان بخشي به جامعه،ايجاد روحيه و نشاط و جلوگيري از انتشار اخبار کاذب کمک کنند.
استاندارگيلان موفقيت يک دستگاه اجرايي را، مرهون بکارگيري جذب مدير روابط عمومي فعال، باتجربه، داراي نوآوري و پشتکار در آن دستگاه مربوطه دانست.
وي با بيان اينکه بيشتر از کارهاي عمراني به اطلاع رساني قوي از فعاليت هاي و برنامه هاي دردست اجرا نياز داريم، مديران روابط عمومي هاي استان را به تلاش بيشتر در اين زمينه دعوت کرد.
"قهرماني" گفت: برغم اهميت کار مديران روابط عمومي ها، هنوز برخي از اين افراد فعاليت خوبي در گيلان نداشته و حتي تعامل خوبي هم با رسانه هاي خبري استان ندارند.
وي افزود: انتظار مي رود تا اين افراد با درک واقعي نقش و جايگاهشان، با نوآوري و تلاش بيش از پيش، ضمن ارايه اخبار و اطلاعات دستگاه اجرايي و تعامل با رسانه هاي خبري استان، نوآوري و خلاقيت را هم در برنامه هاي کاري خود قرار دهند.
وي نقص در اطلاع رساني رسانه ها، نشر و درج اخبار و اطلاعات غيرصحيح از سوي برخي از منابع غيرآگاه در رسانه هاي استان را متوجه عدم فعاليت درست روابط عمومي ها دانست.
"قهرماني" گفت: درکنار حساسيتي که رسانه ها بايستي در انعکاس رويدادها داشته باشند، روابط عمومي ها هم بايد ارتباط تنگاتنگ و درست با اين رسانه ها، اطلاعات صحيح را در اختيارشان قراردهند.
به گزارش ايرنا، در اين نشست دبير شوراي روابط عمومي هاي گيلان هم ضمن تبريک روز روابط عمومي، گفت: روابط عمومي ها به دليل ارتباط درون و برون سازماني نقش مهم و اثرگذاري را در هر دستگاه اجرايي ايفا مي کنند.
"علي پورحسن" افزود: با گسترش دنياي ارتباطات و اطلاع رساني، نقش روابط عمومي ها هم در اين زمينه بيش از گذشته شده است، لذا مديران اين بخش بايستي پويايي و فعاليت بيشتري داشته باشند.
وي يکي از مهمترين ضعف هاي روابط عمومي ها را، وجود تفکر ارتباطي به جاي تفکر اجرايي عنوان کرد.
وي گفت: فعاليت در دستگاه اجرايي سبب شده است تا فعاليت روابط عمومي ها به برگزاري مناسبتها و مراسم هاي مختلف محدود شود، درحالي که بايد به صورت اجرايي و عملي کار کنند.
در پايان اين نشست، 50 نفر از مديران روابط عمومي هاي فعال و نمونه استان گيلان، با لوح و هديه مورد تقدير قرارگرفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.948 seconds.